DokuTÁR

Privát Elektronikus Dokumentum Kezelés

A tudatos vásárlás része, hogy költségeinket nyomon követhessük, ezek alapul szolgáljanak pénzügyi tervezésünkhöz, illetve hogy fontos dokumentumainkról, külön helyen tárolt, biztonsági másolataink legyenek.

Problémák megoldása a Dokutár szofverével
Mindenki kezel csekkeket, számlákat, születési bizonyítványt, stb. Csinálhatjuk hanyagul, vagy igényesen..

Mindenkit érint(ene)

Az összes háztartásban vannak hivatalos iratok, bizonylatok. Számlák, csekkek, szerződések, iskolai bizonyítványok, garancia levelek, bevásárló blokkok, igazolások, önéletrajzok, adóbevallások, névjegykártyák, megőrzött szórólapok, születési és halotti bizonyítványok, postai feladóvevények, stb. A lista hatalmas.
Évek alatt rengetek hivatalos vagy hasznos papír gyűlik kupacba. Ezek többnyire össze-vissza henteregnek a lakásban. Polcokon halmozódnak fel, vagy az asztalok sarkán tornyosulnak, olykor mappákban, fiókokban tárolódnak, különösebb rendszer nélkül. Gyakori a káosz. Hiába vannak csoportosítva irattárolókban, mégis hosszadalmas belőlük egy konkrét adat visszakeresése.

Gyakori problémák

Gyakorta nem találjuk amit keresünk. Néha kulcsfontosságú információk kallódnak el.

Hiába rendszerezi valaki a papírokat, azok megsérülhetnek, megsemmisülhetnek és egy adott információ előkeresése hosszadalmas lehet. Ez nem kis bosszúságot, de akár kézzelfogható hátrányt vagy büntetést is okozhat. Ráadásul még ha meg is találjuk amit keresünk, a felkutatásukkal időnként csak növekszik a felfordulás.
Összességében a pénztárcánk, a szabadidőnk és az egészségünk rovására mehet a rendszerezetlenség, a balszerencse.

Lehetőségek

>> Beletörődünk, hogy ez már csak így van.
>> Igyekszünk nagyobb rendet teremteni a papírjaink között, amit tűzbiztos trezorban tárolunk, és mindent fejben tartunk.
>> Célirányosan kezeljük a problémát, a testreszabható, bármely eszközről és külföldről is hozzáférhető Dokutár használatával.

Javaslatunk

A fenti problémákra megoldást jelenthet az Elektronikus Dokumentum Kezelés. A papírokat alap szinten kategorizáljuk és feldolgozzuk a Dokutár rendszerében. A szoftver kezel minden feladatot az iratok, adatok használatával és archiválásával kapcsolatban. Biztonságos környezetben működik. Automatikusan kiküszöböli a kapcsolódó problémák döntő többségét anélkül, hogy túl nagy, vagy felesleges terhet róna bárkire.

A háztartások vezetését, pénzügyi tervezését, a költségek nyomonkövetését, a hivatalos iratok és információk elektronikus tárolását megvalósító rendszerünk használata ma még nem alapelvárás a hétköznapokban. Korszerű szemléletre, igényességre és biztonságra törekvő, tudatos felhasználók számára viszont időszerű fejlesztés. Hasznos és modern eszköz.
A felhasználás további lehetőségeiről itt találsz egy rövid ötletadót.

A javaslatunkat képező szoftver főbb jellemzői és előnyei a következők:
Dokutár nyitólapja Dokutár kisképernyős nyitólapja

Jellemzői:

Előnyei:

 
 
A szofver használatával kapcsolatban részleteket itt találsz.
 

Próbáld ki a rendszert díjmentesen, egy szimpla regisztrációval. Mit veszthetsz?


Kipróbálom